Sælger I B2B/Engros?
Vi kan lave gode tilbud på større mængder varer til virksomheder og foreninger. Vi kan dog IKKE fungere som leverandør for virksomheder der har for øje at videresælge varerne. Læs mere om b2b og engroshandel.
Min bestilling
Hvad er status på min ordre?
Du kan se status på din ordre om laget en konto her. Kontakt os på kundeservice@superstar.dk. Husk at oplys dit ordrenummer.
Jeg har ikke modtaget en kvittering/ordrebekræftelse!
Din ordrebekræftelse udgør din kvittering. Den sendes automatisk til den mailadresse du oplyser ved bestilling, så snart din bestilling er gennemført. Hvis du ikke har modtaget nogen mail, bør du først og fremmest tjekke din spammappe for at se om den skulle være havnet der. Hvis du ikke finder mailen, kan vi sende den på ny. Kontakt os på kundeservice@superstar.dk.
Hvordan annullerer jeg min bestilling?
Skriv en mail til kundeservice@superstar.dk og oplys dit ordrenummer. Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis den ikke allerede er afsendt fra vores lager. Hvis varen allerede er afsendt, bedes du oprette en retursag på https://www.superstar.dk/contact/denne side, hvor du kan vælge at returnere din vare eller ombytte den til en anden.
Kan jeg få et trackingnummer på min forsendelse?
Hvis din forsendelse har et trackingnummer sendes dette til dig i den mail, der bekræfter, at din ordre er afsendt. Du kan se om din forsendelse har et trackingnummer på denne side. Hvis du har spørgsmål i forbindelse hermed, kan du kontakte os på kundeservice@superstar.dk.
Jeg har ikke modtaget min Collector faktura/linket til min faktura virker ikke.
Din Collectorfaktura sendes udelukkende elektronisk til din mailadresse. Hvis du ikke har modtaget din faktura, kan du starte med at undersøge, om den kan være havnet i din spammappe. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du kontakte os på kundeservice@superstar.dk.
Er min vare afsendt?
Som udgangspunkt afsendes din vare samme dag, som den er bestilt, hvis bestillingen er foretaget inden kl 15.00 på en hverdag. Du modtager en bekræftelsesmail, når din forsendelse er afsendt fra vores lager. Dobbelttjek om din e-mailadresse er opgivet korrekt, samt at mailen ikke er havnet i en spammappe. Du kan tjekke din bestillingsstatus om du oprettet en konto på denne side. Hvis du ikke har modtaget din bestilling på trods af, at den er afsendt, bedes du overveje følgende faktorer:
Er der gået mere end en uge siden, din bestilling blev afsendt?
Har det været weekend eller helligdag? Længere leveringstid kan forekomme ved weekend og helligdage.
Står din adresse og dit navn tydeligt på din postkasse?
Har du angivet korrekt adresse, da bestillingen blev oprettet?
Hvis alt dette er blevet undersøgt og lader til at være korrekt, må du meget gerne kontakte os; så undersøger vi sagen nærmere.
Brugsanvisninger / manualer
Hvor kan jeg finde en dansk brugsanvisning til mit ur?
Du kan finde brugsanvisninger og information på siden med brugsanvisninger.
Fragt og levering
Hvor lang tid går der inden varen leveres?
Vi har dag til dag-levering i Danmark. På visse varer kan der dog forekomme længere leveringstid. Dette fremgår i givet fald under den pågældende vare.
Hvor meget skal jeg betale i fragt?
Alle ordrer til Danmark afsendes fra kr 69 i fragt, uanset pris, størrelse eller mængde. Til Grønland og Færøerne koster fragten 200 kr. pr. forsendelse.
Betaling
Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg indtaster mine kortoplysninger!
hvis du er sikker på at du har indtastet de korrekte kortoplysninger, skyldes fejlen i de fleste tilfælde indstillinger på din computer, eller at du bruger en gammel browserversion. Prøv først at opdatere den browser du bruger til den nyeste version. Hvis det ikke hjælper, kan du kontakte os på kundeservice@superstar.dk - så vil vi forsøge at hjælpe dig igennem din bestlling. Du kan også vælge at betale med en bankoverførsel i stedet.
Min vare er defekt ved leveringen, hvad gør jeg?
Den klarer vi! Opret en reklamationssag på reklamationssiden og returner varen til os, så afsender vi en ny vare til dig.
Retur eller reklamation
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du bedes oprette en retursag på denne side ved at indtaste dit ordrenummer. Du bedes angive årsagen til, at varen returneres når du opretter retursagen. Du hører fra os så snart, vi har modtaget din vare.
Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Du bedes oprette en reklamationssag på denne side, ved at indtaste dit ordrenummer. Du bedes beskrive fejlen ved varen så udførligt som muligt, når du opretter retursagen. Du hører fra os så snart, vi har modtaget din vare. Ved modtagelsen undersøges varerne og det vurderes, om reklamationen er berettiget eller ej. Du kan se kriterierne for, hvornår en reklamation er berettiget i vores handelsbetingelser.
Hvor lang tid går der før I returnerer pengene for varen, jeg har returneret?
Der kan gå op til 7 bankdage, fra vi har modtaget din returvare, til pengene er at finde på din konto. Som regel går der 1-2 bankdage.
Min vare vare defekt ved leveringen, hvad gør jeg?
Den klarer vi! Opret en reklamationssag på denne side og returner varen til os, så afsender vi en ny vare til dig, hvis det vurderes, at skaden er opstået under leveringen.
Sælger I urremme/reservedele?
Vi sælger visse urremme, men ikke reservedele.
Produkter
Jeg har brug for mere information om en bestemt vare!
For at kunne give dig specifik information om en vare, beder vi dig skrive en mail hvor du nævner det korrekte varenummer, til kundeservice@superstar.dk.
I har ikke den vare jeg leder efter - har I mulighed for at bestille det?
Muligvis! Hvis du sender varenummeret og gerne et billede af varen, til kundeservice@superstar.dk, så vender vi tilbage med svar hurtigst muligt.
Sælger I urremme/reservedele?
Vi sælger visse urremme, men ikke reservedele.
Min vare vare defekt ved leveringen, hvad gør jeg?
Det klarer vi! Opret en reklamationssag på denne side og returner varen til os; så afsender vi en ny vare til dig.
Min vare
Kan I indstille mit ur inden I afsender det?
Vi har desværre ikke mulighed for at indstille urene, inden vi afsender dem. Der medfølger dog altid en manual, og du er velkommen til at skrive eller ringe, hvis du har brug for hjælp med indstillingen af dit ur.
Hvorfor opdateres mit radiostyrede ur ikke?
Det skyldes sandsynligvis, at du bor i udkanten af det område, som den automatiske opdatering omfatter, hvorfor det ikke kan forventes, at uret opdateres hver dag. Det opdateres dog jævnligt, og går således præcist alligevel.
Kan jeg selv forkorte remmen på mit ur?
På langt de fleste ure fra Casio Collection, samt alle ure med en almindelig spænde, kan man selv regulere størrelsen. Remmene på de øvrige ure anbefaler vi, at man ikke selv giver sig i kast med at forkorte. Vi henviser i stedet til en autoriseret urmager, hvor man for et beskedent beløb kan få armbåndet forkortet. Det koster typisk 50-125 kr. at få forkortet remmen på dit ur, hos en autoriseret urmager.
Sælger I urremme/reservedele?
Vi sælger visse urremme, men ikke reservedele.
Hvor længe gælder garantien på mit ur?
Du har to års garanti gældende fra købsdagen, og din ordrebekræftelse udgør din kvittering. Hvis du ikke længere kan finde din ordrebekræftelse, kan vi sende den til dig på ny.
Hvor kan jeg finde en dansk brugsanvisning til mit ur?
Du kan finde brugsanvisninger og information på denne side.
Vi vil gerne indsamle cookies
Vi bruger trafiklog cookies til at identificere hvilke sider der bliver besøgt. Dette gør det muligt for os at forbedre vores hjemmeside, så den bedre imødekommer vores besøgendes behov og forbedrer oplevelsen på hjemmesiden. Læs mere her
This cookie carries out information about how the end user uses the website and any advertising that the end user may have seen before visiting the said website.
APISID
Marketing
This DoubleClick cookie is generally set through the site by advertising partners, and used by them to build a profile of the website visitor's interests and show relevant ads on other sites. This cookie works by uniquely identifying your browser and device.
DSID, FLC, AID, TAID, and exchange_uid,IDE,ANID,NID,OTZ
Marketing
Google uses one or more cookies for advertising they serve across the web. One of the main advertising cookies on non-Google sites is named ‘IDE‘ and is stored in browsers under the domain doubleclick.net. Another is stored in google.com and is called ANID. https://policies.google.com/technologies/types?hl=en
Facebook advertiser cookies are used for reporting on social campaigns, troubleshooting campaign set up and building aggregated pools of audiences for targeting based on behaviour trends on and off the nouryon campaign sites.
amz_auth_err
Nødvendig
Used if Enable Login with Amazon is enabled
amz_auth_logout
Nødvendig
Used if Enable Login with Amazon is enabled
form_key
Nødvendig
A security measure that appends a random string to all form submissions to protect the data from Cross-Site Request Forgery (CSRF).
guest-view
Nødvendig
Stores the Order ID that guest shoppers use to retrieve their order status. Guest orders view. Used in "Orders and Returns" widgets.
login_redirect
Nødvendig
Preserves the destination page the customer was loading before being directed to log in. Used in mini cart for logged in customers if the Display Shopping Cart Sidebar configuration option is set to Yes.
mage-cache-sessid
Nødvendig
The value of this cookie triggers the cleanup of local cache storage. When the cookie is removed by the backend application, the Admin cleans up local storage, and sets the cookie value to true.
mage-cache-storage
Nødvendig
Local storage of visitor-specific content that enables ecommerce functions.
mage-cache-storage-section-invalidation
Nødvendig
Forces local storage of specific content sections that should be invalidated.
mage-messages
Nødvendig
Tracks error messages and other notifications that are shown to the user, such as the cookie consent message, and various error messages. The message is deleted from the cookie after it is shown to the shopper.
mage-translation-storage
Nødvendig
Stores translated content when requested by the shopper. Used when Translation Strategy is configured as “Dictionary (Translation on Storefront side)”
mage-translation-file-version
Nødvendig
Tracks the version of translations in local storage. Used when Translation Strategy is configured as Dictionary (Translation on Storefront side).
persistent_shopping_cart
Nødvendig
Stores the key (ID) of persistent cart to make it possible to restore the cart for an anonymous shopper.
product_data_storage
Nødvendig
Stores configuration for product data related to Recently Viewed / Compared Products.
recently_compared_product
Nødvendig
Stores product IDs of recently compared products.
recently_compared_product_previous
Nødvendig
Stores product IDs of previously compared products for easy navigation.
recently_viewed_product
Nødvendig
Stores product IDs of recently viewed products for easy navigation.
recently_viewed_product_previous
Nødvendig
Stores product IDs of recently previously viewed products for easy navigation.
section_data_ids
Nødvendig
Stores customer-specific information related to shopper-initiated actions such as display wish list, checkout information, etc.
store
Nødvendig
Tracks the specific store view / locale selected by the shopper.
searchReport-log
Nødvendig
used to collect log information about searching
stf
Nødvendig
Records the time messages are sent by the SendFriend (Email a Friend) module.
X-Magento-Vary
Nødvendig
Configuration setting that improves performance when using Varnish static content caching.
Google Analitics Cookies: Login Functionality, Analytics and Performance, https://policies.google.com/technologies/ads
Temporary and persistent cookies (abc_switch_cross_paypal, AKDC, Apache, c, cookie_check, feel_cookie, flow_back_cookie, JSESSIONID, LANG, login_email, navcmd, s_sess, s_vi, SEGM, ts, X-PP-K, x-pp-p, x-pp-s, X-PP-SILOVER, cookies with random names, etc) etc
Nødvendig
Browsing session management,Web analytics,Technical,Authentication,User preferences,Tracking,Advertising,Location,Security,Transfer data outside the EU
gdpr_cookie
Præferencer
Set allowed cookies list
gdpr_show_popup
Præferencer
Check if cookie popup was shown
NID
Præferencer
The NID cookie contains a unique ID Google uses to remember your preferences and other information. For more information: https://policies.google.com/technologies/types?hl=en
Temporary and persistent cookies (abc_switch_cross_paypal, AKDC, Apache, c, cookie_check, feel_cookie, flow_back_cookie, JSESSIONID, LANG, login_email, navcmd, s_sess, s_vi, SEGM, ts, X-PP-K, x-pp-p, x-pp-s, X-PP-SILOVER, cookies with random names, etc)
Præferencer
Protected users data against unauthorized access. For more information: https://policies.google.com/technologies/types?hl=en ,Paypal (PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.) / Paypal, Inc
gtm_debug, gtm_auth, gtm_preview
Statistik
Google Tag Manager. These cookies collect analytical data about site usage. For more information: https://policies.google.com/technologies/types?hl=en
Google Analitics. These cookies let us know how you use our website and how you found our website. For more information: https://policies.google.com/technologies/types?hl=en
private_content_version
Nødvendig
Private content, which is stored in the browser local storage, https://devdocs.magento.com/guides/v2.3/extension-dev-guide/cache/page-caching/private-content.html
SEARCH_SAMESITE
Statistik
This cookie is used to prevent the browser from sending this cookie along with cross-site requests.
PHPSESSID
Nødvendig
PHP session cookie associated with embedded content from this domain.
fitler_active
Præferencer
Remember selected filter state (expanded/collapsed)
__kla_id,KL_FORMS_MODAL, _hp2_ses_props,_hp2_id
Statistik
Klaviyo Tracking Cookies https://help.klaviyo.com/hc/en-us/articles/360034666712-Cookies-in-Klaviyo
It is used to persist information about a user’s activity on the domain between sessions.
pixel
Statistik
Some data points that can be collected include: Which pages they view, Which ads they click on, The operating system they use, The type of device they use, The screen resolution they use, What time they visited, Activities during a session, Their IP addresses
These cookies may be set through our site by our advertising partners. They may be used by those companies to build a profile of your interests and show you relevant adverts on other sites. They do not store directly personal information, but are based on uniquely identifying your browser and internet device. If you do not allow these cookies, you will experience less targeted advertising.